La Vie Bohème “de creatie van de nieuwe samenleving” is een initiatief van theatermaakster en cabaretière Minou Bosua om een plek te organiseren waar kunstenaars, muzikanten en theatermakers de ruimte en mogelijkheid hebben om nieuwe dingen te maken en te laten zien.
In de maand juni opent La Vie Bohème het Plein met de fontein in de Oude IJzergieterij aan de Buitendijk 1&2 in Den Bosch. Een openbare plek waar altijd iets te beleven is. Voor meer informatie check de website van La Vie Bohème
Tijdens onze open theaterrepetitie van 15 juni, zullen we onder leiding van onze regisseuse speloefeningen doen, waarbij wij wellicht ook nog (ter ondersteuning én voor ons plezier) bij zullen zingen!
Tijdens onze open repetitie kun je op maandag 22 juni luitenen én mee doen met een koorrepetitie onder leiding van onze dirigente en pianist. Je kunt kennis maken met ons rijkgeschakeerde repertoire. En je zult merken dat we ook tijdens een koorrepetitie niet bang zijn van een beetje theater. Jullie zijn van harte uitgenodigd om mee te doen, vooral mannen zijn meer dan welkom!



Anne van Brunschot onze dirigent is geslaagd voor haar master 
Afgelopen zaterdagavond hebben we een bijzondere avond meegemaakt in Rosmalen. De Zotte Zomer Camping is een initiatief van bewoners van de straat Tielekenshoeven voor de hele wijk Sparrenburg. Al een aantal jaren wordt daar in de zomervakantie de ‘Zotte Zomer Camping’ georganiseerd.
Zo zijn er voorleesmiddagen, poëzie restaurants, open podium en hoelahoep cursussen georganiseerd. Deze keer mogen wij optreden als theaterkoor!
vervolgens los op de avond…
Wat is je lievelingsdier?
Wat is jouw manier van dirigeren?
Theaterkoor Tot&Met gaat over ongeveer een jaar een grote productie doen. Dat is een zelfstandig optreden met een uitgebreide voorstelling van zang en theaterspel. We zijn druk bezig met het script en de ideeën voor wat we willen zingen. Intussen hebben we natuurlijk ook een mooie locatie nodig voor de uitvoering. Want wat is een uitvoering zonder een passende locatie? Voor ons thema ( dat we nu nog niet kunnen verklappen) hebben we zeker een goede locatie nodig!

