Open repetities: La Vie Bohème, 15 en 22 juni.

La Vie Bohème “de creatie van de nieuwe samenleving” is een initiatief van theatermaakster en cabaretière  Minou Bosua om een plek te organiseren waar kunstenaars, muzikanten en theatermakers de ruimte en mogelijkheid hebben om nieuwe dingen te maken en te laten zien. 

In de maand juni opent La Vie Bohème  het Plein met de fontein in de Oude IJzergieterij aan de Buitendijk 1&2 in Den Bosch. Een openbare plek waar altijd iets te beleven is. Voor meer informatie check de website van La Vie Bohème

Tijdens onze open theaterrepetitie van 15 juni, zullen we onder leiding van onze regisseuse speloefeningen doen, waarbij wij wellicht ook nog (ter ondersteuning én voor ons plezier) bij zullen zingen! 
Tijdens onze open repetitie kun je op maandag 22 juni luitenen én mee doen met een koorrepetitie onder leiding van onze dirigente en pianist. Je kunt kennis maken met ons rijkgeschakeerde repertoire. En je zult merken dat we ook tijdens een koorrepetitie niet bang zijn van een beetje theater. Jullie zijn van harte uitgenodigd om mee te doen, vooral mannen zijn meer dan welkom!